Social Icons

srijeda, 29. ožujka 2017.

Tek početak a ja odveć umoran. 
Umoran sam od borbe za danas. 
Od borbe da na ovom komadiću zemlje napravim nešto zbog čega ću biti ponosan na sebe, zbog čega će i oni, moji najmiliji, biti ponosni na mene.. 
Umoran od borbe da u ovoj surovoj realnosti ipak izmamim osmjeh na licima ljudi umornijih od mene; 
od brzog života i žurbe zbog čega zapostavim ono najbitnije i najvrednije u životu.. 
Sve rjeđe izjavljujem ljubav i sve rjeđe postupcima podsjećam druge koliko ih volim i koliko su mi bitni. 
To je cijena sadašnjosti i jurnjave za budućnosti! 
To je razlog zbog kojeg sam večeras jako tužan i usamljen. 
Eh da su mi svi oni bliže da ih sada zagrlim..


Nema komentara:

Objavi komentar

Volimo čuti vaše mišljenje. Slobodno pišite. Dajite prijedloge, postavljajte pitanja, zapratite nas, podijelite ili samo svratite i recite zdravo. :) xxx