Social Icons

nedjelja, 9. listopada 2016.

Ja stvarno nemam vremena. Uopšte ne znam kako stižem sve obaveze na vrijeme obaviti.
Život nas je uzeo pod svoje. On više ne pita možeš li ti, koliko možeš, on ode.. a ti ako hoćeš ostani tu gdje si. Ne mari on za kukanja i bezbrojna opravdanja. Kao voz, brzo, ne kočeći. On juri. Ode.
Pa neka ide!- rekoh si danas. Upravo.
Imam ja mnogo posla na ovoj stanici.
Ja imam ljubav. Ja imam ljubav koju ne uzvračam. Imam pažnju koju osjećam a koju svojim karakterom ne prihvatam. Imam mnogo riječi koje želim da im kažem, mnogo osjećanja koja želim da im pokažem. Pune su moje putne torbe. Teške kao tuč. Pune su poljubaca koje nisam davala, pune zagrljaja kojima sam se opirala, pune ljubaznih riječi koje nisu išle uz lice hladnog, nedodirljivog bića.. Prepune obećanja koje sam davala sama sebi..
Od danas praznim svoje torbe, vrijeme je da se skrasim. Vrijeme da se uselim među ljude koji me iskreno vole. Jer takvi se teško nađu. Takvi ne smiju da ispaštaju zbog vaših pretjeranih obaveza. Uvijek će doći drugi voz, a i ako ne dođe. Sve je to život!

Kao što sam vas i naučila na kraju svake priče ide i outfit. Ja sam, naprosto zaljubljenik Gamiss ali ovaj put i Zaful stranice! Ovaj put ću vam pokazati moj novi prsluk, hlače, ruksak, majcu i kaput! Provjereno kvalitetna odjeća.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Translated on english:
I really don't have time and I don't know how I'm coming to perform all obligations on time. Life took us under his wing. It no longer asks can you, how much you can.. He go. And if you want stay where you are. It doesn't care for peeking and numerous justifications. As the train, quickly without taking brakes. It rushes. It goes.
So let go!- I said to myself today.
I have a lot of work on this station. I have love. I have love which I don't return. I have attention what I feel but with my character I don't accept. I have a lot of words I want to tell them, a lot of feelings which I want to show them. My suitbags are full. Difficult as bronze. They are full od kisses which I didn't give, full of hugs which I resisted, full of kind words which didn't go with the face of cold and untouchable beings. They are full of promisses which I gave to myself. 

From now I am emting my bags. It's time to settle down. It's time to move among people who truly love me. Because that people is very hard to find. That kind of people can't suffer because of your excessive obligations.
There will always be another train, and if it doesn't come.. All that is just a life!

Like every time, after short post there are mz outfits. I feel in love with Gamiss and Zaful site! This time I will show you my new collar, coat, jeans, backpack, shirt. I'm in love with those items, with extra quality!




                                                    Gamiss prsluk- Gamiss collar kupi ovdje
                                                                  Gamiss jeans kupi ovdje 
                                                                    Zaful shirt kupi ovdje
                                                            Zara patike kupi pogledajte ovdje



Zaful beautiful warm coat buy here


                                 
                                                                 Gamiss bag buy here



HYPE IT ON LOOKBOOK:




Nema komentara:

Objavi komentar

Volimo čuti vaše mišljenje. Slobodno pišite. Dajite prijedloge, postavljajte pitanja, zapratite nas, podijelite ili samo svratite i recite zdravo. :) xxx