Social Icons

ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

SLOBODO Tuzla je uz tebe!

Od kada znam za sebe znam i za Slobodu. Na sam njen pomen tijelo mi bude ispunjeno nekom toplom, ogromnom energijom, srce mi brze zakuca, a kada naši daju go pustim i suzu radosnicu. Oduvijek sam bila protiv nepravde, protiv ubijanja volje talentovanih ljudi, namjernim neprihvaćanjem dobroga u našem gradu. Mnogi kažu: ima precega od ulaganja u sport, umjetnost, školovanje. Uopšte se ne slažem sa tom tvrdnjom. Neki ljudi su cijeli svoj život dali sve od sebe da budu uspješni, ulagali sami u sebe, gurali se, tjerali da svoj talenat dovedu blizu tačke savršenstva. I kada treba da im naša država otvori vrata, a jedina ona to može, sakriju ključ. Kao razlog tome može biti samo ljubomora ili DAJ MENI SAMO
Srce mi se kida što barem jednom u životu ne možete stati uz talenat, uz uspjeh tih ljudi, a i nas, kao cijele Tuzle. Sloboda je moj ponos, naš ponos, ponos svih Tuzlaka!
Toliko je mladih donijelo zlata u naš grad, a sami su sebi plaćali učešće na tim takmičenjima ili su morali kopati da bi našli sponzora. A znate, sa ponosom, njihovo ime izgovarati! Da su oni negdje drugo država bi ih u zvijezde kovala!
 Mi navijači i simpatizeri FK Sloboda nismo u mogućnosti ozbiljnije finansijski pomoći timu, potpisati reprogram otplate duga i rješavati ključne probleme. Ali mi navijači i simpatizeri kluba smo spremni pokazati koliko volimo i živimo za ovaj klub i koliko nam je stalo do njegove sadašnjosti ali i budućnosti. Moralna podrška nerijetko je izuzetno važna, prije svega kao poruka ali i kao glas koji se ne može i ne smije zanemariti i ignorisati, ovdje smo danas da zahvalimo momcima za svaku radost koju su nam priredili u proteklom periodu, za svaki osvojeni bod i za svaku ostvarenu pobjedu i da iskreno, najiskrenije i iz sveg srca uputimo podršku čovjeku koji je bez i najmanje skrivenih namjera pokazao koliko želi dobro klubu koji je bio na pragu gašenja… Sloboda je pitanje časti grada Tuzle!Fukare Tuzla 
Gore navedeno POTPISUJEM! Omekšajte srce i učinite Tuzlake najsretnijima, najponosnijima!


Nema komentara:

Objavi komentar

Volimo čuti vaše mišljenje. Slobodno pišite. Dajite prijedloge, postavljajte pitanja, zapratite nas, podijelite ili samo svratite i recite zdravo. :) xxx