Social Icons

nedjelja, 6. listopada 2013.

Back again!

Nisam dugo pisala. Znam, lijena sam.. Ali sve to zbog nekih obaveza koje se tako besplanski uvuku u moj dan.. Mene je uhvatila gripa, tako da jedva glavu drzim na ramenima. Mislim ko ne bi bio bolestan na ovako promjenljivom vremenu. Imam problema sa suhom kozom. Brzo se zasiti svakom kremom. Te se ospe, pocrveni.. Krema mi brzo prestane odgovarati, te moram ici u potragu za novom. Svako ima najslabiji organ u tijelu koji najprije odreaguje na stres. Moj je koza,najveci. Prije nekoliko dana drugarica mi je spomenula univerzalnu kremu Dahlia.


Ovom prilikom zelim da ju pohvalim! Tako lijepo hidratizira kozu, omeksa ju i umiruje kozu savrseno! Jeftina! Koristim ju vec 2 sedmice i josh uvijek mi odgovara. Mislim da sam konacno pronasla kremu za svoje lice.. Da li vi imate probleme sa kozom, sta vi koristite za hladne dane?PS-hvala vam puno na divnm komentarima na prethodnom postu! Jako me usrece vashe rijeci! Buduci da nisam bash neki strucnjak oko kompjutera, nesto mi se pokvarilo tako da ne mogu odgovarati na komentare :/ Morat' cu naci nekoga pametnijeg da mi taj problem uspjesno rijesi :)
Eh da, tu je i moj outfit. Za promjenu, uvila sam kosu :) 
Ljubim vas puno <3







Hype it on LB


21 komentar:

  1. Ista situacija i kod mene... svaki moj problem se vidi na kozi, presuha koza, svrab, crvenilo pa i ekcemi..,, ja koristim Avene Cold i predobra mi je. Cak mislim da je ona jedna od najjeftinijih Avene krema, nekih 14 maraka, a meni traje i po 2 mjeseca, tako da se stvarno isplati. Ona je bas namijenjena za presuhu kozu, pa je probaj ....

    a uvojci, predivni!! i farmerice su odlicne!! <3

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda da jedino ovako mogu da odgovaram na komentare.. Morat cu draga moja Mirna i to da probam.. Bas me izmuci ova moja koza, a i ja nju :) Hvala, Ljubim te :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Premasna koza :(
    Odlicna odjevna kombinacija. :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna jakna i kosa ti ovako divno stoji!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti stoji ovako kosa,treba da je uvijas :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Cool Jacket :) Nice clicks.

    www.candycrow.com

    OdgovoriIzbriši
  7. amazing look! i adore your boots and your jacket!

    NEW POST http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/hairstyle-deccellenza-paul-mitchell/

    grazie
    Mari

    OdgovoriIzbriši
  8. prsluk i pantalone moji favoriti ovaj put :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Found u on lookbook!
    Really love your style! And your blog is amazing!
    Following u dear<3
    Keep in touch!

    OdgovoriIzbriši
  10. you look beautiful , i love the coat!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  11. You look marvelous! Love your hair-do. Beautiful.
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Wonderful look...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdgovoriIzbriši
  13. You look pretty! Love your hair! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin, facebook and instagram?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  14. The blog is really amazing..! you look so cute <3

    OdgovoriIzbriši
  15. You look charming, my love *_*

    Have a lovely weekend ahead,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    Instagram @ReinventYourself

    OdgovoriIzbriši
  16. Amazing look, hun *_*

    Kisses,

    Nicole

    Today on RY - touchscreen gloves.

    www.nicoleta.me

    OdgovoriIzbriši
  17. All the best with medical studies and happy Easter.

    Russ (Dr. Russ)

    OdgovoriIzbriši

Volimo čuti vaše mišljenje. Slobodno pišite. Dajite prijedloge, postavljajte pitanja, zapratite nas, podijelite ili samo svratite i recite zdravo. :) xxx