Social Icons

utorak, 30. srpnja 2013.

Hello to everyone!

This is my first post. I decided to make a blog 'cause I'm in love with fashion. I think I would rather buy one top than eat a lunch :D All of the girls will understand me.. 
Let's get started! Before 2 days I had friend's wedding so I was wearing this look. It's a gold sparkle dress from Asos. I love it because it's a bodycon dress! And also very short and because sparkles you'll be noticeable :)
I chose red Odeon's heels. There are some gold details on it.. So it match with dress.. Red Gold Chain bag is from New Look..
The wedding was sooo beautiful! And guess what, I catch biedermeier.. so that means I'm next? :)


You check that look on my LB:
http://lookbook.nu/look/5175682-Asos-Dress-Odeon-Heels-New-Look-Bag-High-Heels-High-Hopes
Hope you like it :)
Love u :***

Ovo je moj prvi post. Odlucila sam kreirati blog jer mnogo volim modu! Mislim da bih si prije kupila neku majcicu nego pojela rucak... Djevojke ce razumjeti moju navedenu misao.
Pa pocnimo! Prije 2 dana moj prijatelj se zenio, pa sam obukla zlatnu svjetlucavu Asosovu haljinicu. Mnogo mi se svidja jer je uz tijelo, jer je kratka i upravo zbog toga sto je svjetlucava bit' cete primijeceni :) Izabrala sam Odeon stikle koje imaju neke zlatne dedalje po sebi tako da idu uz sa haljinicu. Crvena torba je New Look-ova.
Vjencanje je bilo prelijepo! I pogodite, ja sam uhvatila bidermajer.. Dakle to znaci da sam ja sljedeca? :)

Ovu kombinaciju mozete pogledati na mom LB profilu:
http://lookbook.nu/look/5175682-Asos-Dress-Odeon-Heels-New-Look-Bag-High-Heels-High-Hopes
Nadam se da vam se svidja :)
Volim vas :***http://lookbook.nu/look/5175682-Asos-Dress-Odeon-Heels-New-Look-Bag-High-Heels-High-Hopes







Broj komentara: 8:

  1. You look stunning. Such an amazing outfit, sweetie ^__^

    Many kisses,


    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank u so much! I just made it :) So i hope we will follow each other :))) Kisses

      Izbriši
  2. Cini se kao pocetak jednog zanimljivog bloga. Dobro dosla i sretno :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi my dear! good to see you in blogger :) Remember me? From lookbook ^_^

    Keep it going dear! Can't wait for your next post

    Please visit my blog : http://myimperfectfantasy.blogspot.com/

    can we keep in touch by following each other via bloglovin and gfc?

    Thanks!

    xoxo

    Winchell

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heyyy :) Of course I remember you :) Beutiful LB chic! Thank u, i'll give the best of me :) yeah we will keep in touch, followed <3

      Izbriši

Volimo čuti vaše mišljenje. Slobodno pišite. Dajite prijedloge, postavljajte pitanja, zapratite nas, podijelite ili samo svratite i recite zdravo. :) xxx